E-Posta: iletisim@mustafairen.com

• mustafa iren linkedin
  • mustafa iren twitter
İstanbul'da 1 Ay

Dün itibari ile İstanbul'da birinci ayımı doldurdum. Zamanın nasıl geçtiğini algılamadım desem yalan olmaz. O kadar hızlı geçiyor ki anlatamam. Özellikle de her gün aynı problem "Bu gün ne yiyelim ? "sorusu. Fakat bir şekilde sorunun hakkında geliyoruz.

Dün Sırrı ile Üsküdar'da sahil boyu yürüyüş yaptık, Kız Kulesini seyir eyledik. Sahil çok güzel ve acayip kalabalıktı. Görünen o ki biz çok geç keşfettik. Fakat güzel bir keşif oldu. Sonrasında Kadıköy'e geçtik orada da biraz dolaştıktan sonra eve.

Önceki gece GEFC ile birlikte, Gülben Ergen Kuruçeşme Arena konserindeydim. Konser güzeldi. Kuruçeşme Arena'nın farklı bir havası var. Konser sonrası Ortaköy'e yürüdük, kumpircileri meşhurmuş ben de tadına bakmak istedim ve sahilde kumpir yedik. Sonrasında ise Metrobüs nimeti ile tanıştım ve eve dönüş yolum 20 dakika sürdü. Giderken İDO'yu kullanmıştım Üsküdar'dan Beşiktaş'a yaklaşık 5 dakikada gidiyor ve boğazı seyretmek çok güzel. Hem yolculuk kısa hem de manzara güzel olunca daha iyi oluyor. Uzun uzun dolaşmaktan daha iyi. Eğer doğru kanalı bulamazsanız burada ulaşım gerçekten büyük bir problem haline geliyor.

Daha öncesinde yani hafta sonu ise Zafer İstanbul'a geldi. Süper bir Pazar günümüz oldu diyebilirim. Önce Panorama 1453 ile gezmeye başladık, Üsküdar'dan Eminönü'ne geçtik, simit çay ile kahvaltı faslını teknede hallettik. Zafer Martı'lara da simit atacaktı ama denk gelmedi bir türlü. Panorama 1453'ü gezmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle rehber cihazlardan almanız 3D olarak tasarlanmış Fetih alanında faydalı olabiliyor. Geri kalan tablo ve eserlerse ise tarih bilginiz varsa dinlemenize pek gerek kalmıyor. Oradan Topkapı'ya geçtik, daha önce geldiğimde pek gezememiştim ama bu sefer epey hallettim. Arkeoloji müzesi ile başladık oradan saraya geçtik ve Ayasofya ile sonlandırdık, bir balık ekmek molası verdik  ve Kısa Boğaz Turu'na katıldık. Tur yaklaşık 2 saat sürüyor. Boğaz turu dönüşünde ise Taksim'e gittik, biraz dolaşıp bi yerlerde çay içtik ve dolaşmaya devam ettik. Sonra iskeleye döndük ve Haydarpaşa'ya geçtik. Orada da yaklaşık 2,5 saat oturduk, güzelmiş.

Daha da öncesinde ise Capitol'de 3D "Transformers: Dark of the Moon"  izledim. Sinema salonu hoşuma gitti fakat Konya'ya göre epey pahalı buralarda. Özellikle de kültürel bir faaliyet bazen gerçekten lüks bir şey haline gelebiliyor.

Daha daha da öncesinde hep iş güç ve ev telaşı ile zamanımı harcadım. Bundan sonrası için umarım iş ve gezme ile zamanımı değerlendirmek istiyorum :)