E-Posta: iletisim@mustafairen.com

  • mustafa iren github
  • mustafa iren linkedin
  • mustafa iren twitter
WPF ve SilverLight Semineri

 

Bugün WPF ve SilverLight seminerlerine gittim. Sn Daron YÖNDEM ile de tanışma fırsatım oldu haliyle. Neyse Öncelikle konferans içeriğine geçelim. WPF kısmına dersim olduğu için yetişemedim. Daha doğrusu şöyle bir durum olmuş Normal şartlar altında önce SilverLight konu önceliğine sahip fakat nasıl oldu bilmiyorum ama WPF başa geçmiş. Bu duruma sevinmedim desem yalan olur. Zaten son zamanlarda bu konu üzerine biraz düşmüş iken, seminer de üzerine çok güzel denk geldi. Seminer tam benim istediğim kıvamdaydı. Katılım her zamankinden azdı BİLMER'in üst katında yapıldı. Özel ders almış gibi hissettim kendimi. SilverLight'ı elime alırsam benden korkabilirsiniz, size o kadar söyleyeyim.

Yalnız bu seminerlerde anlamadığım tek şey hepsine katıldığım halde benden başka herkese hediye çıkıyor (: şans lazım galiba en azından 3-4 tane Ultimate felan dağıtıldı [çeşitli dillerde random sistem yazılarak] fakat ne hikmetse bana hiçbirşey denk gelmiyor....

Neyse konferans sonrasına gelelim; Bi yerlerde oturduk sohbet ettik. Gayet güzel bir ortam vardı. Ayrıca Daron Hoca'dan da epey bi şeyerl öğrendim. gerek hayat, gerek yazılım konusunda. Hoş sohbeti ve tecrübelerini paylaştığı için ayrıca teşekkür ederim. Sağ olsun Bilişim Topluluğu güzel organizasyonlar düzenledi bu sene... Okan'a da buradan ayrıca teşekkür ederim.

Velhasıl böyle.... Tabi bu anı belgeledik bir şekilde sağ olsun fotoğraf makinası olan arkadaşlar kırmadı beni. Fakat kendi makinamı yanıma almadığım için şu an resimleri ekleyemiyorum inş. en kısa sürede...

// 15 Mayıs 2008 - resim eklenmiştir.

2008-05-13 22:27:46

Lakırdılar

2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006